středa 11. února 2015

Světe div se, já mám svůj blog


Asi za to může několik týdnů ve společnosti virů a bakterií, které omezily moje tvoření a jiné aktivní činnosti a tím způsobily, že jsem trávila mnohem více času vymýšlením ptákovin, aneb úžasných nápadů, které nikdy nic nevydělají, ale zato sežerou spoustu času a peněz a pak jsou většinou v poklidu zapomenuty. Některé projekty ale zapomenuty nejsou (nebo alespoň ne hned) a jedním z nich je právě můj blog.

Není to poprvé, co mě blogovací myšlenka přepadla, ale vždycky zvítězil zdravý rozum, správce mého času. Teď jsem ho ale zmátla, protože jak se kvůli bacilům šetřím, mám času za tři, tedy aspoň za dva nebo za jednoho a půl. A tak mi to prošlo a blog je na světě.

Bohužel si ale myslím, že mu to záhy dojde a že mi příděl času pro moje příspěvky radikálně omezí. Nicméně jsem rozhodnuta bojovat a alespoň občas trochu času odněkud ukrást, abych se s vámi mohla podělit o něco z mého (nejen) kreativního života.

Vaše Zou

7 komentářů:

  1. Musím se smát, protože já si blog založila minulý týden. Nějak ale není čas ho spravovat a tak se asi budu kochat tím vaším. Těším se na příspěvky a přeji hodně spásných myšlenek při psaní (tvoření samozřejmě taky) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, taky se těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi držím palce a přeji moře inspirace a času ke psaní... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tvůj blog se moooc těším. Vždy přijdeš s něčím novým. Držím palce, ať nejsi jako já.....

    OdpovědětVymazat