neděle 15. února 2015

Razítkování není žádná sranda

Pokud jste někdy razítkovali ve větším množství, jistě mi dáte za pravdu, že pořídit kvalitní otisky razítek není zas tak fyzicky snadné. Aby se totiž na papír otiskl celý obrázek, je zapotřebí na razítko poměrně dost zatlačit a některá (hlavně ta větší) se ještě musí pomačkat na různých místech, aby se inkoust opravdu dostal z razítka na papír. 

Během posledního roku jsem si pořídila docela pěknou zásobičku různých razítek (nových i z bazárků) a zatím jsem je vlastně moc nepoužívala. A tak jsem si řekla, že to musím napravit. A aby nezůstalo jen u slov, hned jsem se pustila do práce. Tiskala jsem jedno odpoledne, druhé odpoledne, jeden večer a jedno dopoledne. Když to tak počítám, vyjde to na dobrou osmihodinovou pracovní dobu a natiskla jsem celkem 286 razítek, která jsem uznala za povedená. Ta nevyhovující (nedotisklá nebo lehce ušpiněná) jsem věnovala mým malým synům (4 a 2,5 roku) k vybarvení či počmárání. Navíc jsem pro ně natiskla asi tak stovku dalších obrázků, které si sami vyžádali, když mě zvědavě obcházeli. Opravdu musím říct, že jsem po této činnosti byla docela fyzicky vyčerpaná.


A tady je výsledek mé práce. Tak teď už jen vybarvit, nastříhat nebo vyřezat a přilepit na přáníčka.:-) Ale o tom zase jindy...








A na závěr několik informací pro zvědavce: tiskla jsem inkousty Archival Ink od Ranger (barva: jet black) a Brilliance archival Ink od Tsukineko (barva: pearlescent crimson) na český akvarelový papír Design of art s gramáží 230 g/m2.

Díky za nahlédnutí, Vaše Zou

3 komentáře:

  1. to musely docela bolet ruce než se natiskne takové množství.:) Ale aspoň bude kam sáhnout.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš náhodou mozoly? To musela být fuška.

    OdpovědětVymazat
  3. Dávám Ti za pravdu, razítkování je opravdu pracné, napínavé a dovede parádně vytočit když se nedaří.

    OdpovědětVymazat