neděle 22. února 2015

Rozkládací přání nebo jednoduché minialbum (návod)

Vím o sobě, že jsem netrpělivá a tak si i pro tvoření vybírám spíše jednodušší projekty, u kterých je pravděpodobné, že je zvládnu dokončit v horizontu dvou hodin. Někdy mám ale chuť nezůstat jen u jednoduchých přáníček a tak jsem začala hledat na internetu něco zajímavějšího - třeba nějakou knížečku minialbum či zajímavé přání. Jenže buď se mi to nelíbilo nebo to bylo okoukané a nebo by to trvalo moc dlouho. Tak mi nezbylo, než si vymyslet něco vlastního. A nedopadlo to zas tak špatně - myslím, že je TO poměrně efektní a přitom velmi jednoduché na výrobu. Můžete TO použít jako přání a nebo vlepit fotky a udělat z TOHO jednoduché minialbíčko do kabelky.

A protože jsem veskrze hodná holka, ráda se s vámi o svůj nápad podělím a proto jsem pro Vás připravila tento návod:

obr. č.1: Čtvrtku velikosti A4 rozřežeme nebo rozstříháme tak, jak je naznačeno na prvním obrázku.
obr. č.2: Pruh o šířce 11 cm narýhujeme ve vzdálenosti 10 a 21 cm od začátku papíru, pruh o šířce 10 cm narýhujeme ve vzdálenosti 10 a 20 cm od začátku papíru. Oba pruhy následně ohneme podle naznačených rýh. Širší pruh bude tvořit obálku přání, užší rozkládací vnitřní část.
obr. č.3: Například pomocí kruhové raznice vytvoříme půlkulatý otvor na konci vnitřního pruhu. 
obr. č.4: Zde je vidět, jak je vnitřní pruh nalepen do přání. Lepidlo nebo lepící páska je nanesena pouze ve žlutě označených místech, takže tam vznikne malá kapsa.



 Já jsem tento koncept použila poprvé pro výrobu přání k padesátinám pro svoji tchýni (výsledek vidíte na obrázcích níže). Zavírání celého přání jsem řešila pomocí dvou koleček suchého zipu. Po otevření je vidět bílá kartička, kam jsem dopsala text přání. Po rozevření vnitřní části se objeví kapsa, do které jsem umístila dvě kartičky (na obrázku jsou bílé, o jejich dozdobení se později postarali naši chlapečci). Do přání jsem ještě vlepila obálku vytvořenou na envelope punch board. Obálku jsem uzavřela pomocí dvou koleček z magnetické fólie a dovnitř jsem jako malé překvapení vložila maličké puzzle vytvořené z rodinné fotografie.  



































A nakonec mám pro Vás ještě odkaz s inspirací na stejné téma. ;-)

Díky za návštěvu a přeji příjemné tvoření. Vaše Zou

Žádné komentáře:

Okomentovat