sobota 2. ledna 2016

Tak tedy jinak...

S příchodem nového roku bylo na čase začít používat nový diář. A tak jsem se rozhodla ozdobit si první měsíc a přepsat si poznámky z předešlého diáře. Při té příležitosti jsem zjistila, že mi vlastně uspořádání Carpe Diem vůbec nevyhovuje. :-)

A protože jsem na českém trhu nenašla žádnou náplň, která by splnila moje potřeby, rozhodla jsem se připravit si náplň vlastní.

Od své náplně jsem očekávala:
  • že nebudu muset plánovat a zdobit nejprve měsíční přehled a potom psát ty stejné události i do týdenního přehledu
  • sloupcové uspořádání týdne s časovým rozlišením dne (naznačené hodiny)
  • na jednotlivých listech vyhrazený prostor ke zdobení - prostor bude volen s ohledem na použití washi pásek a samolepek
  • jednoduché a oboustranné vytištění na domácí tiskárně na běžný kancelářský papír
A takto moje náplň vypadá (náplň je vyvedena v odstínech šedé barvy, aby tisk neprosvítal, proto je obrázek světlý):

Náplň mi "sedla" ve všech ohledech a tak jsem a tak jsem hned alespoň částečně ozdobila pár lednových stránek.



Pokud se Vám diářová náplň líbí, zde si ji můžete stáhnout a použít i pro svůj diář velikosti A5. Soubor jednodušše vytiskněte na tiskárně s nastavením "skutečná velikost" (případně měřítko stránky: žádné) na papíry velikosti A4, orientace papíru na šířku. Poté stejný dokument vytiskněte i na druhou stranu. Dále jednotlivé listy rozřízněte na řezačce v polovině, případně přehněte a rozstříhněte. Nakonec už jen děrovačkou vyražte šestici otvorů a máte hotovo.

Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

1 komentář: