čtvrtek 28. ledna 2016

Krabička s ježkem

Minulý týden mi volala ségra, že jedna její kolegyně potřebuje dárkovou krabičku na peněženku. No a tak jsem po delší době sedla k tvoření a musím říct, že už mi to opravdu chybělo.

Krabička měla mít rozměry 20 x 20 x 5 cm, takže jsem mohla použít scrapbookové čtvrtky. Ve svých bazárkových úlovcích jsem našla jednu se zajímavým vroubkovaným okrajem, ze které jsem vyrobila víčko. Na spodní díl jsem použila šedou přírodní čtvrtku, kterou jsem ze dvou stran maličko seřízla, aby se výsledná krabička dobře vešla do již slepeného víčka.

Jediným požadavkem od zákaznice bylo použít na zdobení krabičky ježka. Naštěstí jsem doma zrovna měla nějaké ježčí výseky a tak mi tato podmínka práci nijak nezkomplikovala. Kromě ježka jsem použila samozřejmě i další ozdoby - výřezy listů, papírové kytičky a nalepovací perličky.


Díky za nakouknutí, Vaše Zou.

Žádné komentáře:

Okomentovat