pátek 23. října 2015

Papercards poprvé

No, nešlo to jinak. Když si holky daly tolik práce se založením nové přáníčkové soutěže Papercards, nemohla jsem se prvního kola nezúčastnit.

Tématem první výzvy bylo Babí léto. Nejprve jsem zamířila na Pinterest pro trochu inspirace, kde mě zaujala krásná přáníčka s jemnými otisky listů. Pravděpodobně šlo o razítka, která ale nemám a tak jsem zkusila improvizovat. Na zahradě jsem natrhala lístečky z několika keřů, naťupala distress inkoustem a zkusila je otisknout. Výsledek není tak dokonalý jako razítkem, ale myslím, že to vůbec není špatné. :-)

Po natisknutí listů jsem pomocí štětce (klepáním o ruku) postříkala kartičky akrylovými barvami. Před přilepením kartiček na kraft základ (pěnovou páskou) jsem ještě natiskla textová razítka od Kety a jednu z kartiček omotala provázkem. Poté jsem obarvila výseky listů akrylovými barvami, vytvarovala je pomocí kuličkového stylusu a nalepila na přáníčka. Ačkoliv jsem nechtěla použít žádnou kytičku, tak nakonec se mi přeci jen jedna hodila.


Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

Žádné komentáře:

Okomentovat