středa 21. října 2015

Maorská novoročenka

Nedávno mě požádala kamarádka, jestli bych ji nevyrobila novoročenku s maorskou tématikou. Maoři jsou původní obyvatelé Nového Zélandu a poměrně typickým znakem je pro ně jejich tetování. A tímto tetováním jsem se nakonec nechala inspirovat.

Rozhodla jsem se pro prořezávané přání a tak jsem si na počítači připravila šablonu pro Silhouette, do které jsem rovnou zakomponovala i text Tau Hou hari, což v překladu (alespoň podle google translator) znamená Šťastný nový rok.

Vyřezané obdélníky jsem už jen pěnovou páskou přilepila na kraft základ, na který jsem předtím nalepila kousek barevného papíru, který je vidět pod vyřezaným motivem. Na konečné doladění jsem použila candi (vypouklá papírová kolečka).

A jako obvykle, když už pustím Cameo, ani tentokrát nezůstalo jen u jednoho přáníčka a vznikla rovnou tři - černobílé, červenobílé a zelenosmetanové.


Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

7 komentářů: