čtvrtek 1. října 2015

Barevné příšerky

Začátkem tohoto roku jsem si pořídila dvě báječně veselé vyřezávací šablony Lil monster bush od CottageCutz. Jsou to moje oblíbené příšerky, které jsem poprvé použila na jaře na sadu přáníček s visačkami pro jednu klubovou soutěž na Fleru.


S blížícím se Halloweenem jsem opět příšerky vytáhla a tentokrát z nich vznikla sada minipřáníček (10x10 cm). Na jejich výrobu jsem použila kraft přáníčové základy, color core papíry a samozřejmě výřezy příšerek, které jsem i tentokrát vyřezala z jasně barevných papírů. Barvy jsem nakonec trochu utlumila hnědým inkoustem šmouhovitě naneseným na příšerky.

Přáníčka jsou jednoduchá, aby vynikla samotná strašidýlka. Nejvíc jsem si tak vyhrála s podkladem - color core papíry jsem naembossovala v kapsách, poté zvýraznila strukturu šmirgl papírem a nakonec jsem otřepala okraje ničičem papíru. Po slepení jsem každé přáníčko už jen doladila rámečkem od ruky načmáraným perleťovou gelovkou.


Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

Žádné komentáře:

Okomentovat