neděle 26. dubna 2015

Óbr květina

O víkendu jsme s rodinou slavili krásné dědečkovy devadesátiny. Děda nechtěl žádné dárky, ale samozřejmě jsem nemohla nechat děti přijít úplně s prázdnou a tak jsem kromě přáníčka vyrobila jeden velikánský papírový květ na stonku.
 


Celý květ má průměr cca 30 cm a na jeho výrobu jsem využila dvě vychytávky ze své pomůckové sbírky. První z nich je Flower Punch Board - podložka na výrobu květin. Pro vaši představu - modrá proužkovaná vrstva je vytvořená ze dvou pruhů papíru o velikosti 11,4 x 30,5 cm. Vymakané stonky je možné zakoupit jako příslušenství. Jak se s podložkou pracuje, můžete vidět na tomto videu:



Druhou vychytávkou je Circle Edge Punch - udělátko na výrobu ozdobných kruhů s možností výměny raznice. Ke startovací sadě jsem si loni v bazárku dokoupila ještě jednu raznici, která vysekává moc hezký lístečkový vzor - ten se mi krásně hodil k doplnění květu. Lístečkový kruh pro moji květinu je vyroben z celého scrapbookového papíru, ozdobné kruhy lze však vyrábět i v menších velikostech. A opět krátké video:



A nakonec jedna fotka ze samotného gratulování. Kluci se tentokrát dokonce bez řečí shodli, kdo bude předávat přání a kdo květinu. :-)


Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

1 komentář:

  1. Zuzko, ten květ je fakt parádní a věřím, že z něj a z Tvých kloučků měl děda velkou radost. A jak ji ten malý krásně podává :)

    OdpovědětVymazat