pondělí 6. dubna 2015

Podložka na výrobu dárkových taštiček

Asi před rokem jsem si velmi oblíbila rýhovací podložku na výrobu obálek (envelope punch board). Od té doby v mé sbírce přibyly další 3 podobné podložky - na výrobu květin, větrníků a dárkových tašek. V minulých dnech jsem se rozhodla využít tu poslední z jmenovaných a vyrobit si několik dárkových taštiček.

Práce s podložkou (gift bag punch board) je poměrně jednoduchá, i když ze začátku jsem se na výrobu musela docela soustředit, abych rýhy udělala opravdu na správných místech. Po několika taštičkách už ale získáte cvik. 

Jak se s podložkou pracuje, můžete vidět na tomto videu:


Podložka je vhodná spíše na výrobu menších taštiček. Pokud použijete celý scrapbookový papír (12 x 12 palců), bude výsledná maximální velikost tašky přibližně 9,3 cm (šířka) x 27 cm (výška) x 5,2 cm (hloubka), přičemž výšku můžete libovolně upravovat a šířky jsou k dispozici 3 podle velikosti použitého papíru. Hloubku upravovat nemůžete, ta bude pořád stejná. 

Na všechny taštičky jsem použila klasické scrapbookové papíry a maximální možnou šířku. První taštička je díky zahnutí papíru dovnitř tašky o trochu nižší. Takto vytvořený okraj vypadá velmi profesionálně. 



Oba tyto dárkové obaly jsou vyrobeny z jednoho přepůleného listu scrapbookového papíru. Ozdobný okraj jsem vytvořila pomocí okrajové raznice.   



A jako poslední jsem vyrobila mňamózní sérii taštiček v "plné" velikosti. Myslím, že tyto papíry již nepotřebují další ozdoby. :-)




Díky za nahlédnutí, Vaše Zou

2 komentáře:

  1. Zuzko, ty taštičky jsou perfektní. Nejvíc se mi líbí ty romantické s kolibříkem.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní taštičky. Ty s kolibříkem jsou krásně romantické.

    OdpovědětVymazat