pátek 1. května 2015

Challenge Flower

Tak jsem se konečně rozhoupala k účasti v challenge. Pro začátek jsem zůstala v České republice a vybrala si květinové zadání od Katky. Jedinou podmínkou bylo použití jakékoliv květinky.

V poslední době se roztrhl pytel s přáníčky s použitím akvarelové techniky s fixkami. Tato technika se mi moc líbí a tak jsem se rozhodla, že ji vyzkouším právě na těchto přáníčkách. Použila jsem fixy PITT od Faber-Castell, které mám na vybarvování razítek, akvarelový papír a vodní štětec. Na zdobení jsem vybrala různé kytičky a lístečky ze svých zásob a nalepovací kamínky.

A tady je výsledek:



Protože jsem si připravila více "flekatých" základů, vznikla ještě další tři přáníčka:
 
 

Děkuji za nahlédnutí, Vaše Zou

8 komentářů:

  1. Zuzko, krásná práce, hlavně to předposlední a i to první, to jdou moje barvy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, ta jsou nádherná. Jemná, decentní.

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to udělat si celou kolekci ;-)
    Super přání!

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, díky za účast, Máš parádní fleky :) Já to s těmito fixy taky zkoušela, ale zatím bez výsledku a to jakéhokoliv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, chce to dost namočit papír a pak to docela jde... :-)

      Vymazat
  5. Moc všem děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, jsou to krásná a decentní přání!
    S fixami se to musí umět a ty umíš. Já jsem s nimi také mimo, zatím to bylo nepoužitelné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, taky jsem si myslela, že to je strašné, ale když jsem z toho vytvořila přání, vypadá to najednou mnohem lépe. :-)

      Vymazat