úterý 15. září 2015

To bude jízda!

Včerejší tvoření bylo opět podle zadání. Tentokrát jsem měla vyrobit přání s kapsou na dárkový poukaz - obdarovaný dostane od přátel k padesátým narozeninám celodenní jízdu v Porsche. Přání jsem doplnila ještě o nálepku na dárek - model auta (místo visačky).


Protože je poukaz velikosti DL, musela jsem zvolit nestandardní rozměry přání (velikost složeného přání je cca 13,5 x 25 cm). Jenže na takové přání jsem neměla vhodnou obálku a tak jsem se rozhodla vytvořit přání zavazovací. Na přání a nálepku padly dva velké scrapbookové papíry (jeden na základ a druhý na zdobení a vnitřní kapsu) a dvě hnědé kartičky velikosti A6. Přiznám se dobrovolně, kresbu Porsche jsem si vypůjčila na internetu a vytiskla na tiskárně. Samotné papíry se mi líbili natolik, že jsem nakonec téměř nezdobila. 

 

 Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

1 komentář: