neděle 9. srpna 2015

Liberecké léto aneb jak jsem přáníčkovala o stošest

Letos jsem se poprvé odvážila zanechat naše chlapečky na krku tatínkovi a sama jsem si vyrazila na pár dní do Liberce na letní kurz pořádaný Iriskou. A musím říct, že to prostě bylo báječné. Protože jsem se nemusela vůbec o nic starat, tak jsem jen tvořila a tvořila...

Hlavním tématem kurzu byla kuchařka. Protože ale recepty nesbírám, rozhodla jsem se desky ozdobit spíše jako cestovní deník. Dovnitř jsme si ještě každá vyrobila několik kapes.


Během pobytu jsme absolvovali tři přáníčkové workshopy. Nejprve jsme si s Didi vyrobili přání s točící vílou:

Rejka Balcarová nás naučila vyrobit efektní otevírací přání, do kterého jsem vlepila fotky našich klučíků a hned jsem měla dáreček ke svátku pro manžela:

A když jsem u těch dárků pro svého muže, tak jsem využila další workshop a pod metodickým vedením Irisky a Screbly jsem pro něj namalovala tričko:


Při posledním workshopu s Iriskou jsme si pak trochu zapatlali při vytváření mixed media přání:


No a v mezičase jsem vyráběla přáníčka do svého obchůdku, na zakázku nebo do některých soutěží. Pro jednu soutěž na Fleru vznikla tato trošku extravagantní přáníčka:


Další přání byla na zakázku a tak jsem vždy vyrobila dvě, aby měly zákaznice na výběr. První mělo být golfové pro muže:

A další k odjezdu mladé kolegyně na studia do zahraničí:


V Liberci vznikla pod mýma rukama také pětice přáníček k narození miminka:

 

Mým oblíbeným stylem je simple and clean. Přání s kolem jsem nominovala do jedné z Fler soutěží:


Do Fler klubů jsem vytvořila i další dvě přání:


Bohužel i smutné události jsou součástí našich životů a tak jsem doplnila svůj obchůdek i o dvě kondolence:

Co by to bylo za Liberecký sraz, kdyby na něm chyběl obchůdek Pretty Papers. Peněženky plakaly, ale naše scrapsrdíčka jásala. Kromě mnohého jiného jsem u Didi objevila krásné chipboardové výřezy, které jsem hned upotřebila třeba na těchto dětských přáníčkách:


Pořídila jsem si také razítko s kalendářem s myšlenkou jeho využití na přáníčkách. Svůj npad jsem také hned zrealizovala:
Tak a jsem u konce. Tvoření (a nejen to) jsem si v Liberci moc užila a příští rok si tento kreativní relax určitě zase zopakuji.

Díky za nakouknutí, Vaše Zou.

7 komentářů:

  1. Tak to musel být úžasný pobyt. Všechna přáníčka jsou nádherná a úžasně nafocená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné počtení, taky si říkám, že to musí být příjemný pobyt..přáníčka jsou super.Pepis

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, to jsem se tu krásně pokochala. Pokaždé v údivu obdivuji nápady i provedení... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc všem děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, parádní! Škoda, že jsem tam nakonec nejela...snad příště.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, parádní! Škoda, že jsem tam nakonec nejela...snad příště.

    OdpovědětVymazat