pátek 14. července 2017

Vánoce, Vánoce přicházejí...

Kdepak, nezbláznila jsem se. I když v červenci jsem s vánočními přáníčky ještě nezačínala... Letos to ale bylo třeba, nikoliv jako příprava na Vánoce, ale jako příprava na zářijový sraz Cardmaking 2017.

Oproti minulým ročníkům máme letos připraveny celkem tři workshopy. A jeden z nich, jehož jsem lektorkou, bude o vánočních přáníčkách v simple stylu a taky tak trochu ve stylu Ledového království :-). Tento styl není nijak složitý a také na něj nespotřebujete mnoho materiálu. Přesto ho mnohé ženy nerady používají, protože jim buď připadá málo zdobný a nebo tvrdí, že ho prostě neumí.

Na workshopu si tento styl vyzkoušíme a vyrobíme si hned tři přáníčka. Kdo bude chtít, může si vymyslet vlastní sketch, podle kterého některé z přáníček vyrobí. Já jsem připravila tato čtyři pro inspiraci. 
Hlavním prvkem všech přáníček bude vločka. Tvarově obdobné se mi líbily na Pinterestu, ale nezjistila jsem, o jakou jde šablonu a kdo ví, kde bych ji sháněla a tak jsem si ji nakonec sama nakreslila a z obrázku vytvořila šablonu pro Silhouette.

Díky za nahlédnutí, Vaše Zou.

2 komentáře: